Handelsvilkår
Fingerbol.dk tilhører Fingerbøl ApS
Vi er momsregistrerede, og vi betaler SKAT. Alle priser på Fingerbol.dk er inkl. 25% moms.
Når du handler på Fingerbol.dk, modtager du en e-mail med kvittering på din bestilling. Denne e-mail indeholder også et ordrenummer. Mailen er din kvittering for, at vi har modtaget din bestilling. Når du modtager en ordrebekræftelse, er bestillingen gennemført. Hvis en vare ikke kan sendes som ønsket, kontakter vi dig inden afsendelse.
Betaling af varer
Vi modtager mobilepay og betalingskort online og i den fysiske butik modtager vi også kontanter. Ved alle køb trækkes betalingen efter, at stoffet er klippet. Du forpligtiger dig til at betale, når du beder os om at klippe.
Levering
Fingerbøl sender pakker med GLS. Det har vi valgt, fordi vi har bedst erfaring med leveringstid og sporbarhed hos GLS. Og vi ønsker, at din pakke kommer hurtigst muligt frem til dig, så du kan komme i gang med dit projekt. Hvis du har særlige ønsker til forsendelse, så skriv det til os i bemærkningsfeltet.
Når vi skal bruge både din adresse, dit telefonnummer og din mail, så er det for, at du både får en kvittering tilsendt og for at du også får besked, når GLS leverer din pakke til dig.
Reklamationsret
Vi følger de europæiske forbrugerregler/købeloven. Det betyder fx at der kan reklameres over varer, der ikke holder til almindeligt brug. Reklamation meddeles, så snart fejlen opdages. I praksis er det nemmest, hvis du reklamerer over en vare, inden du vasker den eller klipper i den. Skriv til os på mail@fingerbol.dk. Du må meget gerne sende et billede. Og du må også gerne ringe på tlf. 22821661. Vi dækker udgiften til at sende materialet retur, hvis det er den løsning, vi aftaler. Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav.
Reklamation gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert brug af varen.
Returret/fortrydelsesret
Du har returret på varer købt på nettet inden for 14 dage. Varen skal være i samme stand, som ved modtagelse. Rygning kan fx være årsag til, at en vare ikke kan tages retur. Omkostninger til returnering er for egen regning. Når den returnerede vare er modtaget og godkendt, overfører vi købsprisen til det kontonummer, du opgiver. Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav.
Fortryder du købet af en vare, så skal du meddele os dette senest 14 dage efter, at du har modtaget den. Dette gøres på mail@fingerbol.dk.
Specielt for metervarer gælder det, at når en vare er klippet, tages den ikke retur. Afklippede metervarer er at betragte som specialfremstillede varer. Hvis du har brudt en plomberet vare, tager vi den heller ikke retur (fx et symønster). Sykurser kan ikke returneres.
Hvis der er fejl i varen er der tale om en reklamation og ikke en returvare.
Klager
Vi vil rigtigt gerne tale med dig og finde en løsning, som alle kan være tilfredse med. Men hvis det ikke er muligt, kan du klage på www.forbrug.dk eller Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Toldboden 2, 8800 Viborg