FAQ – hyppige spørgsmål
Hvor hurtigt kommer mine varer?
Vi sender lige så hurtigt vi kan komme til det. Vi sender pakker med GLS. GLS henter om eftermiddagen hos os, så nogle gange kommer en pakke først med dagen efter. GLS leverer fra dag til dag. Dog ikke i weekenden. Så som regel kommer en pakke i løbet af en dag eller to. Hvis det er meget vigtigt at pakken kommer ’i morgen’, så ring lige til os.
Jeg kan ikke spore min pakke?
Hvis du har fået en kvittering, men dit pakkenummer ikke virker, så kan det være fordi GLS opdaterer deres system ca. kl. 20. De henter ikke i weekenden. Så vent lidt og prøv igen.
Min vare er ikke, som jeg havde regnet med?
Kontakt os på tlf. 22821661 eller send en mail på mail@fingerbol.dk
Hvor sender I pakker hen?
Hele verden. Kontakt os gerne for en pris.
Jeg vil gerne reservere en vare?
Vi lægger gerne en vare til side til dig, hvis du betaler den, så kan den sendes med din næste bestilling – eller du kan hente den, når det passer dig.
Hvorfor ser jeres hjemmesiden underlig ud på min skærm?
En mulig forklaring kan være, at du tilgår hjemmesiden via Internet Explorer. Da Internet Explorer ikke længere understøttes af Microsoft, er vores website ikke optimeret til denne browser.